دادستان کرمان:

 تعدادی متهم درحوزه سوخت تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از برخورد دستگاه قضایی با جایگاه‌های متخلف عرضه سوخت گازوئیل وبنزین در این شهرستان خبر داد.

مصیب آسیابانی گفت: در راستای حفظ حقوق عامه وبازدید‌های صورت گرفته برخی از جایگاه داران به دلیل فروش غیر قانونی سوخت که مبلغی را مازاد برقیمت سوخت دریافت می‌کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

او افزود: از جایگاه‌های عرضه سوخت به طور مرتب بازدید صورت خواهد گرفت و چنانچه مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت از اشخاص دریافت کنند، برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی افزود:جایگاه داران بایستی از کارتخوان‌های مختص جایگاه استفاده کنند و کارتخوان‌های متفرقه در جایگاه سوخت نباید مورد استفاده قرار گیرد.

او تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین وسبک نباید مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت به جایگاه داران پرداخت  و در صورت پرداخت وجه مازاد و عدم اطلاع به شماره تلفن ذیل شحص راننده به عنوان دخیل در امر قاچاق سوخت قابل پیگیری و کارت سوخت وی غیرفعال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف از تمامی مردم نجیب و سخت کوش شهرستان تقاضا کرد، تا گزارش‌های مستند خود را از طریق پیام رسان روبیکا به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۵۶۰۶۹۰ که مستقیم توسط شخص دادستان رؤیت می شود، ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.